sâmbătă, 22 octombrie 2016

Rubrica Alumni: Sergiu Pirlici.





Nascut: 20 iulie 1988, Rep. Moldova, s. Nemţeni, rn. Hînceşti.

Studii:
2011 - 2013: Masterat la Universitatea de Stat din Tiraspol, specialitatea Informatica.
2006 - 2011: Am absolvit UST, specialitatea Fizică şi Informatică.

Locul de muncă:
2016 - prezent: Web Developer la compania Pentalog;
2011 - 2016:  Programator Web la compania ICASA S.R.L.

Sergiu Pirlici: După absolvirea Liceului, la fel ca oricare alt tânăr absolvent, îmi doream o carieră de succes, dar pentru aceasta este nevoie să faci o alegere bună pentru viitorul tău, este nevoie de muncă individuală, dar în primul rând este nevoie de niște oameni care să te îndrume și să te ajute în activităţile efectuate şi spun cu încredere că la UST am găsit anume acei profesori de care aveam nevoie.
Le multumesc din suflet tuturor profesorilor de aici, care, datorită performantelor, profesionalismului, interesului pentru cunoştinţele studenţilor şi a omeniei lor, m-au ajutat să-mi dezvolt capacitatea de gândire, să devin şi eu profesionist în ceea ce fac.
În decursul anilor de studii am avut mereu acces în laboratoarele de Informatică şi de Fizică pentru a lucra individual.
Datorită acestui fapt, am reuşit să construiesc un aparat pentru demonstrarea Efectelor  Termoelectrice, care ulterior a fost un material foarte bun pentru teza mea de licenţă. Am reuşit să programez o mulţime de Soft-uri, cu unul dintre care am participat şi la un concurs al tinerilor programatori - “iTineret”, unde am avut parte de o vacanţă frumoasa de 5 zile. Studiile de Masterat am ales sa mi le fac tot la UST, deoarece pe parcursul celor 5 ani de studii, pasiunea mea catre informatică a crescut tot mai mult și mai mult, și intenţionez să obţin şi doctoratul tot aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.