vineri, 21 octombrie 2016

Rubrica Alumni: Sergiu Guzun.


Ocupație: Orange Moldova S.A., Inginer VAS (Value Added Services);

UST: 1998-2003, specialitatea Matematică și Informatică

Sergiu Guzun

Sunt mândru de faptul că am absolvit UST. Universitatea - în care am avut ocazia să cunosc foarte mulți profesori profesioniști, omenoși și buni la inimă. Profesori - de la care am "cules" nu doar cunoștințele necesare pe parcursul anilor viitori de lucru, ci și "omenia" cu care ei ne-au tratat de fiecare data la ore, examene și în afara orelor de curs.
  Astăzi, cu regret constat, că pe la Universitate trec din ce în ce mai rar. Așa e viata - ne impune să mergem în tempoul ei grăbit și nu ne lasă timp pentru multe alte lucruri care ne sunt aproape de suflet.
  Cu toate acestea, am simțit mereu necesitatea să le zic tuturor Profesorilor și foștilor colegi că le sunt nespus de recunoscător și îndatorat pentru toate eforturile lor zilnice depuse pe parcursul anilor pentru noi.

Profesorilor mei dragi - vă MULȚUMESC pentru tot și vă doresc sa fiți sănătoși și fericiți !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.